کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

باورم نمی شود رفته ای

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ب.ظ


هر روز

انرژی زیادی صرف می کنم

تا باورم نشود رفته ای

مثلا هر روز

رو به آینه می ایستم

رژ قرمز میزنم

تا پر رنگ تر ببوسمت..

لبخند هایم را گول می زنم

و وقتی نگاهم، به جای خالی دست هایت

روی شانه هایم می افتد

بغض هایم را تهدید میکنم

که اگر بشکنند

دیگر هیچوقت بر نمیگردی..

هر روز..

کفش هایم را میپوشم..

و به خودم قول میدهم امروز تورا ببینم!

هرشب..

به تو شب بخیر میگویم

 و تظاهر میکنم

سرباز برنگشته ی جنگی هستی

که هنوز تمام نشده

که دوستم داری..

که جیب سمت چپ سینه ات

عکس کوچکم را بغل کرده است..

بعد باور هایم را میگذارم زیر بالشم

غلت میزنم  تا گریه هایم را نشنوی

به کسی نگو مخاطب شعر های غمگین من تویی!

شرم دارم زنی بفهمد

مرا در آغوش گرفته ای و عاشقم نشدی!


| اهورا فروزان |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۲۹
  • ۹۰۶ نمایش
  • پروازِ خیال ...

اهورا فروزان

نظرات (۲)

 سلام برای این دل نوشته عکس دارید 


حیف که روی تو غیرت دارم

وگرنه از همین سطر روسریت را برمیداشتم

تا همه ببینند چه خیالی بافته ام از موهایت

پاسخ:
بله ولی من چطوری عکس رو برسونم بهتون؟
  • لیلی یاسمنی
  • خانم فروزان عزیزم ... قلمتونو خیلی خیلی دوست دارم خیلی شبیه به من مینویسید

    خیلی ... انتخاب متن وعکستونم که عالیه امیدوارم همیشه قلمتون سبز باشه اگه وقت کردید به وبلاگ منم سر بزنید ببخشید که شعرهای قشنگتونو بی اجازه کپی کردم تو وبلاگم ولی همشو با اسمتون .. اگه ناراحت نمیشید ..قربانت لیلی

    پاسخ:
    من که خانم فروزان نیستم اما خوشحال شدم از کامنتتون :)
    و متاسفانه به دستشون نمیرسه
    اگر با ذکر اسم باشه حتمت خنم فرزوان هم از انتشار اشعار و نوشته هاشون خوشحال میشن
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی