کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

شاعر شدم از دست تو سرسام بگیرم

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ق.ظ


شاعر شده‌ام اوج در اوهام بگیرم

هی رقص کنی از تنت الهام بگیرم


شاعر شده‌ام صبرکنم باد بیاید

تا یک غزل از روسری‌ات وام بگیرم


هی جام پس از جام پس از جام بیاری

هی جام پس از جام پس از جام بگیرم


آشوب شوی در دلم آشوب بیفتد

آرام شوی در دلت آرام بگیرم


سهمم اگر افتادن از این بام بیفتم

سهمم اگر اوج است از این بام بگیرم


سنگی زدم و پنجره‌ات باز... ببخشید

پیغام فرستادم، پیغام بگیرم


شاعر شدم اقرار کنم وصف تو سخت است

شاعر شدم از دست تو سرسام بگیرم


| محمد حسین ملکیان |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۱۷
  • ۷۱۰ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی