کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

کاش من پیانو بلد بودم...

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ


دلم میخواست پیانو بلد باشم.

دلم میخواست انگشتام بلغزه رویِ کلیدای ِسفید و مشکیِ پیانو و برات عشق بنوازم.

میدونی، یه وقتایی واژه ها جواب نمیدن.

هرچقدر بگم دوستت دارم هرچقدر بگم دلم تنگه بی فایدس.

چون یه مشت حروف لعنتی ان که دستشون به هیچ جایی بند نیست.

هرچقدرم سفت تو بغلم فشارت بدم طوری که صدایِ استخوناتو بشنوی بازم جواب نمیده. 

این حجم از احساس فقط کلیدایِ پیانو رو میخواد. فقط نواختن میخواد. فقط خوندن میخواد ..

" عشقت غمِ دیرینه ام .. "

این حجمِ از دلتنگی صدایِ تو رو میخواد وقتی آروم باهام زمزمه میکنی.

میدونی

کاش من پیانو بلد بودم ...


| فاطمه خرازی |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۱۸
  • ۱۲۲۱ نمایش
  • پروازِ خیال ...

فاطمه خرازی

نظرات (۱)

  • مهرداد علیزاده
  • ایشالا یاد بگیرین :) خخخ
    پاسخ:
    ان شالله :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی