کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

دلزدگی

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ب.ظ


گفت فراموش کن. گفت ما به درد هم نمیخوریم. 

گفت که لیاقتِ من بیشتر از این حرفهاست. 

گفت که خوشبخت کردنم از توانش خارج است. گفت و گفت و گفت...

اما نمیدانست که خوشبختیِ من تنها خلاصه در حضورش بود. 

که عشق لیاقت سرش نمیشود. که من او را برای دردهایم نمیخواستم. 

کاش به جایِ اینهمه رک و پوست کنده میگفت دلش را زده ام. 

پذیرفتنِ دلزدگی اش خیلی آسان تر از پذیرفتن بهانه هایش بود... .


| فاطمه خرازی |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۰۹
  • ۸۸۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

فاطمه خرازی

نظرات (۱)

  • شیشه نوشابه
  • از دست من میری از دست تو میرم

    تو زنده میمونی،منم که میمیرم

    تو رفتی از پیشم دنیامو غم برداشت

    برداشت ما از عشق با هم تفاوت داشت

    این آخرین باره من ازت میخوام

    برگردی به خونه

    این آخرین باره من ازت میخوام

    عاقل شی دیونه

    ♫♫♫

    اونقد بزرگه تنهایی این مرد

    که حتی تو دریا نمیشه غرقش کرد

    من عاشقت هستم اینو نمیفهمی

    یه چیزو میدونم که خیلی بی رحمی

    همیشه میگفتی شاهی گدایی کن

    ظالم بمون اما مظلوم نمایی کن

    هرچی بدی کردی پای من بنویس

    نتیجه ی این عشق بازم مساوی نیس

    پاسخ:
    :((
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی