کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

تنهاتر

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ب.ظ


باران دقیقه های من

چکه های تو در خانه جمع می شود

موج می زند

بالا می آید

سر می زند به در

به دیوار

ودر آینه می شکند

حالا میز تر است

مبل تر است

لیوان تر است

تنم از نبودنت

در این خانه 

تنهاتر است


| یاور مهدی پور |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۱۵
  • ۳۸۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

یاور مهدی پور

نظرات (۲)

خیلی زیبا..

سلام،شبتون بخیر
ببخشیدمن دارم دوباره سوال میکنم-_-
نمیدونم چرااینقدرکنجکاوشدم://
شمانام کاربریتون دریه برنامه ی مجازی دیگه پروازخیال نبود...؟!
این اولین باره این اسم روانتخاب کردید؟!
واقعا من روببخشید:(
خیلی خواهم دانم :||||
آخه پست هاتون هم بی شباهت به سلیقه ی ایشون نیست..

پروازی:)))
پاسخ:
سلام وقت بخیر
واقعا؟؟؟؟ پس من یا نیمه ی گمشده ی ایشون هستم یا همزادش :D
نه این اولین باره که تو فضای مجازی همچین اسمی رو انتخاب میکنم و فقط همینجا اسمم اینه :)
خواهش میکنم مشکلی نیس...بپرسین به راحتی جواب میدم :))
هوووم پروازی...قشنگه :)

خانم یا آقای اف :)))

سلام وشبتون بخیر
بلی واقعا:)..شایدهمینطوره^_^
پس من دیگه مطمئن شدم:D
خیییلی ممنونم هوارتا واینا:)
لطف دارید پروازی:D


خانم اف:)))
پاسخ:
سلام و روزتون بخیر 
چه خوب :))
خواهش می کنم
خانم اف :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی