کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

دیدن تو را دوست دارم

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ب.ظ


چه‌قدر من دیدنَ‌ت را دوست دارم ؛

در خواب

در غروب

در همیشه‌یِ هر جا 

هرجایی که بِتوانْ تو را دید

صدا کرد

وَاز انعکاسِ نامَ‌ت 

کیف کرد!

چه‌قدر من

دیدنِ تو را دوست دارم.


| افشین صالحی |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۲۲
  • ۳۶۱ نمایش
  • پروازِ خیال ...

افشین صالحی

نظرات (۱)

That inhgist would have saved us a lot of effort early on.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی