کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

ترک تو برای من ترک دنیاست

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۸ ب.ظ


آغوش تو همیشه بعد از غذا می چسبد...

حالْ خرابی های من پشت به پشت، آتش به آتش تو را می خواهد... تو نباشی خُلقم تنگ می شود!

با این رسم ها، اختلاف ها، فرهنگ ها و هزار چوبِ لای چرخ، تو مال من نیستی... 

یعنی نمی شود که بشود مال هم بشویم!

عاقلانه دل می بُرم، اما عاشقانه باز می گردم... 

ترک تو برای من ترک دنیاست و شاید از امروز، مردانه پای این اشتباه عاشقانه بایستم، 

با تمام وجود تو را می بوسم و از تو کام می گیرم...

بیچاره ها حق دارند! هر زمان که من تو را بوسیدم و گذاشتم کنار، آنها هم سیگار را...


| مسعود ممیزالاشجار |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۰۶
  • ۵۱۶ نمایش
  • پروازِ خیال ...

مسعود ممیزالاشجار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی