کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

چگونه می توانم بخندم ؟

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۴ ب.ظ


دلم برای خنده‌های بی‌ دلیل

برای شادمانی‌هایِ بی‌ سبب 

برای بی‌ ریا بودن

دلم برای روز‌های خوشِ

زندگی‌ تنگ شده است


دستم را بگیر

و به من بگو

چگونه در گرگ و میشِ این

روزگارِ پر بالا و پایین

ِ همیشه خاکستری

هنوز می‌‌توانم بخندم ؟؟؟


| نیکی فیروزکوهی |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۱۲
  • ۹۴۹ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نیکی فیروزکوهی

نظرات (۶)

خنده هام دل بقیه رو اب میکنه.......
گریه هام دل خودمو......
میبینی!!!!!!
حتی خنده هامم سهم خودم نمیشه.....
پاسخ:
امیدوارم یه روزی هم خنده هات هم گریه هات سهم اونی بشه که با تمام وجود دوسش داری :)
مرسی خانوم گل
پاسخ:
خواهش می کنم غریبه ی آشنا
با تمام غریبه بودن حس آشنایی داری یه حس آشنای خوب :)
اسممو ک میدونی
17سالمه
نیشابوری ام
دختری ام ک هر کس دردرجه اول میبسنش از شوخ طبعیش و خونگرمیش خوشش میاد و از نظر بقیه شاد و سر زنده ام.....اما نمیدونم چرا  وب تو از اول خودم بودم....
"این منم دختری از جنس سرما با چشمانی ب تلخی تمام اسپرسو هایی ک با هم نخوردیم"
اهل راستی از اینا نیستم ک شکست عشقی خورده باشم چون عاشق جنس مخالف نبودم 
فقط تنهام.....
پاسخ:
اهوم فاطمه خانوم :)
چه خوب نیشابور شهر فیروزه های قشنگ شهر خیام عطار..
واقعا؟ 17 سالته؟ فکر میکردم بیشتر باشه
پس تبریک میگم فهمیده تر از هم سن و سالای خودتی
البته این هم خوبه هم بد، خوب چون عاقلی و بد چون چیزایی رو میفهمی و درک میکنی که بزرگترا مجبورن بفهمن و درکش کنن..
غم و غصه فقط مربوط به عشق و شکست عشقی نمیشه
تنهایی شاید بدترین نوع ناراحتی و غم باشه :(
خیلــــــــــــــــــی تر از خیلی خوشحالم که اینجا باهات آشنا شدم :))))
ببخشید اون "اها راستی"ن "اهل راستی"
پاسخ:
بله :)
با من بگو چگونه بخندم وقتی دور لب هایم را مین گذاری کرده اند؟؟"

فاطمه همیشه همینجوریه... مهربون، ساده، راحت
انگار صد ساله که میشناسیش:))
پاسخ:
:(

عه پس شما هم میشناسینش :)
چقدر خوب و دوست داشتنی
فدای تو عزیز دلم
منم فوق العاده خوشحالم ک باهات اشنا شدم عزیزم
صالحه ب من لطف داره اما بدون صالحه چند برابر بهتر ازمنه
پاسخ:
حس خوووووووووب خوب ^ـــــ^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی