کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

نگاه پر از حرف

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱ ب.ظ


_گفتم: چرا ساکتی؟ یه چیزی بگو!

_گفت: با بعضی از آدما میشه ساعت ها حرف زد، بدون اینکه لازم باشه لباتو وا کنی..

با نگاه کردن بهشون،

با زل زدن توو چشاشون همه ی حرفاتو میزنی و اونم میشنوه؛

تو هم همینجور حرفای اونو میشنوی..

_گفتم: ولی تو خیلی کم با من صحبت میکنی!

_گفت:

من با اونایی که حرفی باهاشون ندارم، صحبت می کنم

و با اونایی که خیلی حرف دارم براشون، فقط نگاهشون می کنم...


| بعد از ابر / بابک زمانی |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۲۵
  • ۹۴۱ نمایش
  • پروازِ خیال ...

بابک زمانی

بعد از ابر

نظرات (۲)

"مثل شیشه شکستن آسان بود اما دیگر نزدیک من نیا این بار زخمیت خواهم کرد"*

 

پاسخ:
زخمی تکه تکه های منی...
ای جاان:))

چقدر خوب بود
هم تصویر هم  متن

نگاه چ کارا ک نمیکنه:))
پاسخ:
ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی