کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

هر آرزو یه حسرت ِ تازه‌ست...

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ب.ظ


حس می‌کنم عمرم به دنیا نیست

اون رفته و روح ِ من این‌جا نیست

گفته بهم تنهاست اما... نیست


هرکی یه سایه با خودش داره


من شک ندارم با یکی دیگه...

از من گذشته تا یکی دیگه...

عشق ِ منه اما یکی دیگه...


بغضم نمی‌ذاره بگم چی شد...


عطر ِ غریب ِ تو شب ِ موهاش...

چلچله‌های طاق ِ ابروهاش...

چشماش... اون دو تا پرستوهاش...


کوچیدن از من... بر نمی‌گردن...


عین ِ خوره افتاده به جونم

این‌که من عشق چندم اونم؟

با این‌که می‌دونم... نمی‌دونم


این گله‌رُ تا چند بشمارم؟


موهاش انگشتام ُ دزدیده

سایه‌ش دو تا پاهام ُ دزدیده

با بوسه‌هاش، صدام ُ دزدیده


بغضم بذاره حرف‌ها دارم


لعنت به من! فکر ِ خیانت باش

من دوستت دارم... تو راحت باش!

اما فقط با دوستام ای کاش...


هر آرزو یه حسرت ِ تازه‌ست...


| احسان رعیت |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۲۵
  • ۱۰۱۱ نمایش
  • پروازِ خیال ...

احسان رعیت

نظرات (۶)

"صندلیت را کنار صندلیم بگذار...همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی همه ی دردها..."*
پاسخ:
:))
پروازی این وب منه
خوشحال میشم سر بزنی
پاسخ:
جووونم
چرا نگفته بودی وب داری؟
با سر میام :))
ببخشید اسم وبم و یادم رف بنویسم
خخخخخخ

پاسخ:
خخخخ
اوا چرا نیومد
http://mojasame-tanhaei.mihanblog.com/
پاسخ:
اومد بالاخره :)
اخه امروز زدم
پاسخ:
آره وقتی اومدم وبلاگت متوجه شدم ^_^
پروازی لینک شدی
پاسخ:
ممنونم ممنونم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی