کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

اولین عشق یه دختر

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ق.ظ


من اگه پسر بودم شروع می کردم به دوست داشتن دختری که سنش کمه ! قبل از اینکه عاشق بشه ...

قبل از اینکه ... خیابونی ... عطری ... آهنگی ! اسمی ...دلشو بلرزونه !

قبل از اینکه اتاقش پر بشه از یادگاری ...

می دونین ؟! به نظرم دخترای عاشق ترسناک ترین موجودات زمین ان !

حتی اگه ماجرایی مربوط به گذشته باشه ...

خیلی گذشته ...

بعضی تصویرا برای یه مرد خیلی می تونه غمگین باشه ...

مثل ...تصویر دختری که توی ماشین کنارته و سرش رو تکیه داده به شیشه و یه آهنگ و با بغض گوش میده ...مثل وقتی که اسم یه مغازه یا کوچه ایی و با حسرت نگاه می کنه !

یا وقتایی که وسط قدم زدن چشماشو میبنده و عطری که هوارو پر کرده رو با همه ی وجودش نفس می کشه ...

من اگه مرد بودم طاقت دیدن این همه احساس به گذشته ی یه دختر و نداشتم !

طاقت نداشتم ... برای همینه که می گم شروع به دوست داشتن یه دختر می کردم ...

وقتی که سنش کم بود ...

اولین عشق یه دختر بودن بهترین اتفاق دنیاس !

معنی هیچ وقت فراموش نشدن و میده ...

من اگه یه مرد بودم همه ی زندگی مو میدادم که اولین عشق یه دختر باشم ...

وقتی هنوز بشر به معجون جاودانگی نرسیده ... این بهترین راهه ...

قلب یه دختر امن ترین جا واسه تا ابد نفس کشیدنه !

من اگه یه مرد بودم ...


| ساینا سلمانی |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۲۸
  • ۱۵۸۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

ساینا سلمانی

نظرات (۷)

منم موافقم
اولین عشق ی دختر بودن شدیدا لذت بخشه
و
همینطور بعدی ها بودن وحشتناک

چون وحشتنکه تصور اینکه با تو باش و فکرش جای دیگه

عاشق نمیشم...


باید صبر کرد تا اونی ک باید بیاد و بعد عاشقش شی...
پاسخ:
دقیقا...کاملا موافقم
اما ما نمیتونیم تعیین کنیم که کی و کجا عاشق شیم
همه ی لذت عشق به اینه که نمیدونی چجوری و ازکجا توو زندگیت پیداش شده :)
اولین عشق تو میشدم اگه.....
اگه این زمان لعنتی نبود!!!!!
پاسخ:
با این موزیک یاد یه خاطره افتادم ..:)
اره شاید نشه کی و کجاشو معلوم کرد
ولی من دوست ندارم عشق سرشو بندازه پایینو هر وخ دلش خاست سرک بکشه تو منطق و کارام...
شدیدا معتقدم ک دست خوده ادمه ک عاشق کی بشه
شاید من اینجوری باشم میتونم کنترل کنم احساسمو...
ولی یه روز اگه فکر کنم این شخص میتونه لیاقتشو داشته باشه
اونوقته که میتونم احساسمو ازاد بذارم
تا نفهمه چی شد و کی شد...
پاسخ:
هوم چقدر خوب اینکه بتونی کنترلش کنی کمِ کم ده هیچ از بقیه جلو میفتی :))
بهترین نصیب دلت
ممنون جانا
نصیب همه...

چرا نمی اپی؟؟:)))
پاسخ:
قربان شما
انشالله

آمدم که طوفانی بآپم :-D
پروازی کجایی>؟؟؟؟
دلم برات تنگولیده
پاسخ:
خودم هم دلم برای شماها و اینجا تنگ شده بود
پروازی نگرانت شدم....
خوبی؟؟؟؟؟
پاسخ:
فدات بشم من.. ببخش نمیتونستم بیام :(
پروازززززززززززززززززززززززز
پاسخ:
جاااااااااااانم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی