کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

دژاوو

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ق.ظ


وقتی که داشتم برگه های طلاق رو امضا می کردم 

برگشتم بهش گفتم: انگار این صحنه رو قبلا هم دیده بودم! به این میگن دژاوو! 

فکر می کنم این لحظه چند بار واسم اتفاق افتاده، ما از هم جدا میشیم و بعد بدون اینکه ما متوجه بشیم زمان به عقب بر می گرده، 

و ما دوباره همدیگر رو می بینیم و بهم علاقه مند میشیم و پس از چند سال باز به مشکل بر می خوریم و از هم جدا میشیم، و بعد دوباره زمان به عقب بر می گرده...

فکر می کنم اگه الان هم دوباره به گذشته برگردم باز هم عاشقت بشم، من باور دارم که اشتباه خوبی بود، 

چون حس هایی که تجربه کردم و چیزهایی که یاد گرفتم واسم خیلی ارزشمندن.

تنها خواسته ای هم که ازت دارم اینه که نذاری بمیرم، 

به نظرم آدم ها وقتی از دنیا میرن نمی میرن، فقط واسه یه مدت طولانی نیستن، 

وقتی می میرن که فراموش بشن، وقتی می میرن که هیچ حرفی ازشون زده نشه و کسی به یادشون نیفته، 

پس فراموشم نکن، این تنها چیزیه که ازت می خوام...


| قهوه سرد آقای نویسنده / روزبه معین |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۲۸
  • ۷۷۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

روزبه معین

قهوه سرد آقای نویسنده

نظرات (۵)

  • فاطیما کیان
  • چقدر قشنگ بود
    دژاوو , چقدر جالبه ...
    پاسخ:
    اهوم :)
    ممنونم 
    روزبه معین فوق العادس بی نظیره...
    دنبال کارای چاپ قهوه سر اقای نویسنده بود
    نمیدونم تونست درست کنه کاراشو یا نه...
    ولی عالیه
    امیدوارم هر چه زودتر بتونه کاراشو درست کنه:))
    پاسخ:
    بله دنبالش بود ولی هنوز موفق نشده
    انشالله که زودتر چاپشون کنه
    "لاک غلط گیر را برمیدارم و تورا از تمام خاطراتم پاک می کنم "تــــــــــــــــــــــــــــــو" غلط اضافی زندگی ام بودی"
    پاسخ:
    آخ...:(((((
    :)
    پاسخ:
    :))

    منم ی چنل ب اسم دژآوو دارم خاستین بیاین . . 

    تو روبیکاس.

    @DeJaVU_Uo

    پاسخ:
    موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی