کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

"چقدر دلتنگت بودم"

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۴۱ ب.ظ


لحظه هایی که برای هزارمین بار بدی هایش را فراموش میکنم

اس ام اس که میدهد 

بی آنکه به گذشته و کارهایش فکر کنم

 دلم برایش ضعف میرود 

توی دلم هزار بار قربان صدقه اش میروم...

تایپ میکنم

"چقدر دلتنگت بودم"

به میم بودم 

که میرسم 

سریع جمله ام را پاک میکنم،

صفحه ی گوشی  را خاموش میکنم و

 به نققطه ای خیره میمانم...

دلتنگش هستم و

 این را نمیتوانم پنهان کنم

دوباره گوشی را برمیدارم،

دستانم عرق کرده،

صفحه را روشن میکنم

این بار دستانم کمی هم میلرزد...

دلتنگش هستم...

اما مینویسم خوبی؟

و دوباره پاک میکنم،

به خودم میگویم

تو مگر دلتنگش نبودی؟

خوب بودنش دلتنگیت را بر طرف میکند؟

دوباره صفحه را خاموش میکنم و

 ساعت ها در ذهنم تصورش میکنم و 

بوی عطرش را به یاد می آورم ...

ولی هنوز هم دلتنگش هستم ...


| شکیبا صنعتی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۱۷
  • ۷۶۱ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی