کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

من از سوال ساده ی "خوبی" کلافه ام

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ


از دست گریه های خودم خسته می شوم

از دست تو که با نَوَسانم نساختی

از زندگی که زندگیم را به باد داد

از اینکه بعدِ من تو خودت را نباختی


من از خودم که خسته نشد از تو خسته ام

از این غرورِ بین دوتامان همیشه سَد

از اینکه خواستم که تو باشی ولی نشد

از این همه دعا که به جایی نمیرسد


من از سوال ساده ی "خوبی" کلافه ام

خستم ازین جواب دروغی که "بهترم"

می ترسم از کسی که بفهمد هنوز هم...

با گریه های نیمه شب از خواب می پَرم


| اهورا فروزان |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۱۹
  • ۱۹۱۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

اهورا فروزان

نظرات (۱)

عکسش...
عنوان...
شعر...
چقدر عالی بود

الهی شکر که هنوزم هستن کسایی که بعد از خوبی؟؟ و جواب مرسی تو
بگن مرسی جواب احوال پرسی نیست خوبی یانه؟؟
الهی شکر:)
خدا حفظشون کنه...
پاسخ:
من خودم بی نهایت این شعر رو دوس دارم کلمه به کلمه ش رو :)
اهوم دقیقا مرسی که جواب احوال پرسی نیست :))
خداحفظشون کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی