کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

بگذار خیال کنم آنکه دوستش داری منم!

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۰۱ ب.ظ


می خواهم خیال کنم آنکه دوستش داری منم

همانکه برایش شعر می گویی

که دلتنگِ آغوشش می شوی

که...

دیگر تابِ دلتنگی ات را ندارم

تابِ غصه هایت را


بگذار خیال کنم آنکه دوستش داری منم

آنوقت آمده ام

برای هر دومان چای دارچین ریخته ام

تو سرت را میان آغوشِ کوچک من جا کرده ای 

و تمام بغض مردانه ات را ...


بگذار این معامله بین خودمان بماند 

تمامِ شهر خوابند

قرارمان کنار شمعدانی های خیال من

اشکهایت برای من

بگذار شانه های کوچکِ من از آنِ تو باشد 

تو فقط بیا

تمامِ غصه هایت را به قیمتِ جان خریدارم

لبخندت را گران تر می خرم 

آن وقت تمامش را یکجا به نامِ خودت می زنم

تو فقط

بگذار خیال کنم 

آنکه دوستش داری 

منم!


| زهرا حاجی نوروزی |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۲۴
  • ۱۰۸۲ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۱)

آخی
عزیزم:))
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی