کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

دارن پایتختُ عوض می کنن!

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۰۹ ب.ظ


شنیدم تو از خونه بیرون میای

جنون زمین و زمان حتمیه

تو از آذری بگذری، پیش پات

قیام یه ستار خان حتمیه


واسه ت "برج میلاد" قد میکشه

"نیایش" میفته رو خط چشت

شنیدم که "پیروزی" تو مشتته

یه "نیروهوایی" شده ارتشت


رو بام ولنجک به هم زل زدی

من و جای تهران نیگا می‌کنی

تو بغضم ترافیک " همت " گمه

ترافیک و با بوسه وا می‌کنی


تو اونقدر گرمی که با دیدنت

کلکچال و توچال هم تب کنن

باید سنگ فرش "ولیعصر" رو

سر راهت از نو مرتب کنن


من از خط آبی چشمای تو

دارم انقلاب و رصد می‌کنم

نمیدونم این دفعه‌ی چندمه

که "دروازه شمرونُ" رد می‌کنم


شنیدم تو از خونه بیرون میای

درختای "تجریش" حظ میکنن

تو که ساکتُ بستی اخبار گفت

دارن پایتختُ عوض می کنن!


| میثم بهاران |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۲۴
  • ۵۶۳ نمایش
  • پروازِ خیال ...

میثم بهاران

نظرات (۵)

صدای رضا یزدانی را اگر بگذارند روی این ترانه، چه حادثه ی خوبی از آب در خواهد آمد.
پاسخ:
چه ایده ی خوبی بود :)
یا مثلا صدای روزبه نعمت اللهی!
چ جذاب بوددددددددددد
پاسخ:
اره ^_^
واای اخرش
کل شعر یه طرف اخرش یه طرف
فوق العاده بود

جیرجیرک:))
چ نظری:))
پاسخ:
من عاشق این شعرم :))

اهوم نظر جالبی بود
خواهری کجایی؟؟؟
باز بی خبر کجا رفتی؟؟؟؟؟

پاسخ:
جاااانم
اومدم
نه گاهی فرصت نمیکنم بیام متاسفانه:(
اهااااااااااا
سعی کن زود زود بیا
دلم برات میتنگه
پاسخ:
بهلهههه
چشم
فدای دلت تنگ شما :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی