کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

سیگاری نبود...

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ


سیگاری نبود..

هیچوقت پیش نمی آمد سیگار را تا آخر بکشد..

کام کوتاهی میداد و سر سری رد میشد..

نمیخواست نشان دهد بزرگ شده است..

سیگاری نبود..

روزی که دیدمش پرسیدم چرا ترکش نکردی..

گفت:سیگاری نبودم،خودم نخواستم ترکش کنم وگرنه خیلی دلم میخواست ترکش کنم..

سیگاری نبود..


| نرگس حریری |


**چون هیچ جای دیگه ای نتونستم جواب مهر و محبت خانم حریری رو بدم همینجا ازشون تشکر میکنم که حس خوب خودشونو به منم منتقل کردن :))

خوشحالم که اینجا بهتون حس خوبی داد

نوشته هاتون حرف دله و برای همینه که به دل میشینه، قلمتون سبز دلتون شاد و تنتون سلامت ^_^

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۶/۲۸
  • ۵۴۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نرگس حریری

نظرات (۲)

از کانال خانم حریری با وبلاگتون آشنا شدم.هردوتون جز بهترینایین😊
پاسخ:
چقدر خوب  :)
ممنون از لطف خانم حریری و همینطور ممنون از شما
چ جذاب!!

نمیشناسم نرگس حریری!!
بعدن ها سرچ مینماییم تا بشناسیم:))
پاسخ:
بهله سرچ بنمایید ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی