کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

من یه شعرم

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ق.ظ


زندگی رو سکوت می‌چرخه

شاعرا با سکوت درگیرن

شاعرا خیلی زود می‌فهمن

شاعرا خیلی زود می‌میرن


من سرم گرمِ عشق و شعرامه

از زمین و زمونه دلسردم

حس گرمی میونِ سینه‌م نیست

برنگرد و نخواه برگردم


من جنونم رو از دلِ داغم

از نگاهای سرد می‌گیرم

عاشقم چون که شعر می‌خونم

شاعرم چون که درد می‌گیرم


سردم و با غرور می‌خندم

خاطراتت رو دور می‌ریزم

من یه مَردم هنوز باور کن

اشکمو با غرور می‌ریزم


من گذشتم بری،ولی بغضم

خونه‌تو سرد می‌کنه واست

من دلم عشق می‌کنه با درد

من سرم درد می‌کنه واست


من یه سنگم که عاشقت بوده

عاشقت با تمومِ بی‌رحمیش

من یه بغضم که دیر می‌ترکم

من یه شعرم که دیر می‌فهمیش


| هانی ملک زاده |

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۰۷
  • ۱۰۱۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

هانی ملک زاده

نظرات (۱)

من یه بغضم که دیر میترکه
من یه شعرم که دیر میفهمیش!!


پرواز میشه واسه آپ جدید بنویسی
دنیا به شاعر ها بدهکاره؟؟
میشه بگی
شاعر شدن خوب نیست؟؟؟
نکنه بازم کسی شاعر بشه...؟؟!!!
میترسم بغض بالاخره ی شاعرو سکته بده!!
پاسخ:
اون گوشه ی وب مینویسمش " دنیا به شاعرها بدهکاره "
بغض یه شاعر :(

تو وبلاگت کووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی