کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

گریه می کنم...

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۲ ب.ظ


من پشت پلک های خودم گریه می کنم

شب را در انتهای خودم گریه می کنم


هم زنده در ملافه فرو می روم به مرگ

هم مرده در رثای خودم گریه می کنم


در منزل جدید خودم چال می شوم

در مجلس عزای خودم گریه می کنم


خود را کنار مرگ به پایان رسانده ام

اینک از ابتدای خودم گریه می کنم


نامه نوشتم از تو به خود گفتمم بیا

در نامه ات برای خودم گریه می کنم


می گویم آه...نامه رسیده...بیا برو....

افتاده ام به پای خودم گریه می کنم


این نامه مملو از مه و ابر است پس چرا

جای تو هم به جای خودم گریه می کنم؟!


من می رود سراغ خودش را بگیرد و

من پشت رد پای خودم گریه می کنم


باران گرفته صحن اتاق مرا بخند...

از شوق پا به پای خودم گریه می کنم


| محمدرضا حاج رستمبگلو |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۲۹
  • ۱۲۹۹ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی