کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

آغوش مرد

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ


چرا فکر می کردم مردی که انقدر عاشقانه می نویسد 

می تواند عاشق خوبی هم باشد ؟

یا شاید بهتر باشد بپرسم ، آن مردی که انقدر عاشق است 

کجای تو نفس می کشد ؟

دنیای دخترانه ی من تصور می کرد 

تو مثل نوشته هایت به دنبال ساختن عاشقانه های

ناب می گردی ...

تو دیوانه ی عطر موهایم می شوی

و خودت را در کافه ایی که همیشه با من می روی

جا می گذاری !

منِ دیوانه خیال می کردم 

مردی که همه ی عکس هایش با قلم و کاغذ است 

فراموشی بلد نیست و 

مثل قهرمان داستان هایش تا آخرین نفس

برای معشوقه اش می ماند !

من اما حالا می فهمم مردی مثل تو 

که خوب می نویسد 

یک برزخ مطلق است ...

وقتی برایت می خواند دلت می خواهد 

تا در آغوشش پیر شوی 

اما وقتی قلم و خودکارش را کنار می گذارد

دلت می خواهد تمام راهی را که آمدی 

با پاهای برهنه ات برگردی .

من امروز یک مرد سیبیل کلفت که 

وزن و قافیه و شعر را نمی فهمد 

ولی مثل پدر بزرگم عاشقی را بلد است ، می خواهم .

مثل پدر بزرگ که بی مادر جان 

صبحانه و شام ، از گلویش پایین نمی رود 

و همه ی لباس هایی که برایش می خرد گل دار است !

من عاشق دستای زبر و همان اخم پدر بزرگم

که از وقتی مادرجان مریض است نمی گذارد جز خودش

کسی مراقب او باشد ...

پدر جان نگاه ما زن ها را خوب میفهمد !!!

حتی چند روز پیش که نبودنت در چشمانم رخنه کرده بود 

سرم را روی پایش گذاشت با همان نگاه پر ابهتش 

از زیر زبانم حرف کشید .

ازش پرسیدم :

" پدر جان آدم برای رفتن چقدر باید مطمئن باشد ؟! "

لبخند زد و گفت :

" مغزِ فندوقِ من ، مردها هیچ وقت نمی گذارند هوای رفتن به سر زنی بزند که دوستش دارند ... مرد های عاشق زن محبوبشان را بین دو راهی ماندن و رفتن نمی گذارند ،

همه ی راه های پیش پای یک زن به آغوش مردش باز می گردد ! 

مگر مادر بزرگت را نمی بینی که با این حالش هم دلش نمی آید برود ... . "


| ساینا سلمانی |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۱۴
  • ۹۷۰ نمایش
  • پروازِ خیال ...

ساینا سلمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی