کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

غلط

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ب.ظ

یه خونه که با شهر کارى نداشت
یه کوچه که آروم و بُن بست بود
یه گلدون سفالى پر از عطر یاس
هوایى که از بوى گل مست بود

تو رد مى شدى خونه گُر مى گرفت
صداى قدم هات و تا مى شنید
دل پنجره باز مى شد تو باد
غم از پشت شیشه سرک مى کشید

غلط کردى عاشق شدى لعنتى !
غلط کردى این پرده رو پس زدى
یه رویا ازت تو سرم داشتم
غلط کردى به رویاهام دس زدى

من و پنجره حالمون خوب نیست
چه آرامشى پشت این پرده بود
بگو خاطراتت از اینجا برَن
ببینم ! کسى دعوتت کرده بود ؟

خودت اومدى ، رفتنم حقته
با اصرار و خواهش نمى خوام تورو
همون حالِ خوبم گرفتى ازم
چه تصمیم خوبى گرفتى ! برو

غلط کردى عاشق شدى لعنتى !
غلط کردى این پرده رو پس زدى
یه رویا ازت تو سرم داشتم
غلط کردى به رویاهام دس زدى

| ترانه سرا و خواننده: رستاک حلاج |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۲۸
  • ۱۷۳۰ نمایش
  • پروازِ خیال ...

موزیک

نظرات (۱۲)

  • یک نویسنده
  • جای اینجور شعرها اینجا نیست. لطفا.
    پاسخ:
    به نظر من موسیقی زیباییه
    احتمالا شما مشکلتون با کلمه ی غلط کردیه
    اگر همون کلمه رو فاکتور بگیرین میبینین چه متن خوبی داره
  • یک نویسنده
  • موسیقی یا شعر زیبا؟
    پاسخ:
    هر دو
    شاید این تعصبم به خاطر علاقه ی زیادم به موسیقی های خوب رستاک حلاج باشه :))
    اما به هر حال من سبکش رو میپسندم
  • یک نویسنده
  • از نظر من که خوب نبود
    پاسخ:
    البته که سلیقه ها متفاوته
    امیدوارم فقط به همین موسیقیش بسنده نکنید و اهنگای دیگه ش رو هم گوش بدین
    و در نهایت انتخاب با خودتونه که خوشتون بیاد یا نه :))
    چون قطعا همه یک سبک رو نمیپسندن
    به هر حال ممنونم که با اینکه دوسش نداشتین خوندین و نظرتونو گفتین :)
  • یک نویسنده
  • من بیشتر موسیقی گوش می کنم تا ترانه. 
    پاسخ:
    خیلی هم خوب :)
  • یک نویسنده
  • من هم متن رو خوندم و هم آهنگ رو هم گوش کردم. در کل به دلم نچسبید. 
    پاسخ:
    بله خب پس این سبک رو نمیپسندین :)
    "چه تصمیم خوبی گرفتی!!برو.."

    الهی..جان جان:))

    این کلمه ی"لعنتی"خیلی عاشقانس یه جاهایی!!

    رستاک از اون دسته که همه پسند نیست:)
    مرسی اهنگشم گذاشته بودی:)
    قشنگ بود!
    پاسخ:
    :))
    جانت سلامت
    موافقم اصن یه لذتی هس توو گفتن و شنیدن اون لعنتی :D 
    البته به نوع بیان هم ربط داره :|

    دقیقا رستاک رو همه نمیپسندن، خب سلیقه س دیگه
    خواهش میکنم :))
    ممنون که گوش دادی:*
  • یک نویسنده
  • عجب!! "غلط کردی" یه جاهایی عاشقانه ست! 
    کلا زمونه عوض شده. عشق هم عشق های قدیمی.... والا
    پاسخ:
    اگه منظورتون به کامنت قبل از کامنت شماس که خب اون به لعنتی گفت عاشقانه اونم نه همه جا، یه جاهایی که به نوع بیان ربط داره :)
    والا عشق هم عشقای قدیمی :D
    خیلی عالی بود
    عبارت غلط کردی اینجا عاشقانه نیست، بلکه اوج عصبانیت رو میرسونه، تعارف و تعصب چرا؟ به هر حال شعر و موسیقی گاهی میخواد حس درونی ادمها رو بیان کنه دیگه،  خوب وقتی یکی وارد زندگیتون بشه کم کم عاشقتون کنه بعد بذاره بره واقعا تو دلتون چه حسی دارید هم عاشقش هستید هم از دستش عصبانی، طبیعیه که تو خلوتتون وقتی بهش فکر می کنین بگین غلط کردی، معمولا منظور اینجور ترانه ها حس اون فرد هست تو خلوت خودش، نه اینکه فکر کنید داره واقعا به مخاطبش فحش میده
    پاسخ:
    خیلــــــــی ممنونم
    خیلی خوب توضیح دادین...و کاملا باهاتون موافقم
    مرسی که خوندین،گوش دادین و نظرتونو گفتین :))
    خواهش می کنم، سپاس از شما
    پاسخ:
    ممنون :))
  • خانوم سه حرفی
  • چقدر خوبه این.
    پاسخ:
    اهوم خیلی... :)

    سلام ، شما خودتون رو بذارید جای یه مرد که یه زمانی عاشق یه کسی بودید...حالا به هررررر دلیلی ایشون برن، ایا واقعا می تونید و میدونید به طرف مقابل در مقام یه عاشق بگید غلط کردی؟؟؟؟!!!!!

    من که نگفتم،چون شاید ایشون از مقام معشوق هبوط کرده باشه ولی شما در مقام عاشق نمی تونید این کلام رو جاری کنید... اگه متهم به نگاه جنسیتی نشم به نظرم این ادبیات یه ادبیات زنانه یا بهتر بگم دخترونه س که ترانه سرا واسه جذب مخاطب (احتمالا) پرتعداد خانم ها ازش استفاده کرده...واسه همینم به نظرم مطلوب سلیقه ی خانم ها باشه و بعید می دونم مرد عاشقی پیدا کنید که این ادبیات رو داشته باشه:)

    پاسخ:
    حرفتون نسبتا درسته
    حالا کسی به دل نگیره اعصابش خورد بوده یه چیزی گفته :))

    سلام و احترام،اعصاب خردیش جدا، این توضیحی که بنده عرض کردم واسه اینه که من نگرانم با این جور و جفاهای متعددی که توی این مملکت در حق آقایون میشه این جور نگاه توی ترانه ها هم به آقایون نسبت داده بشه،امان از مظلومیت،امان

     

    پ ن:دمتون گرم . همینجا از صفحه ی وزین رنگین کمونتون هم تشکر ویژه می کنم

    پاسخ:
    آهان از اون جهت
    ولی خوب من اصلا اونطور نگاه نکرده بودم بهش
    یعنی کاملا فارغ از جنسیت گوش داده بودم

    ممنونم، لطف دارید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی