کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

به خدا وقت خداحافظیت نیست نرو

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ


نشنیدی که دلم گفت بمان ایست نرو

به خدا وقت خداحافظیت نیست نرو

نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست

گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست نرو

کاش این ساد ه دلی ها ی مرا کرده قبول

به خدا در دل من مهر کسی نیست نرو

سر این چار مسیری که دلم ایست زند

جز تو ای دوست بگو یار دلم کیست نرو

حجم شب طی شد و من پشت سرت داد زدم

که بمان زندگیم عشق صباحیست نرو

گرچه دل دفتر عاشق شدگان سوخت ولی

باز ازآن مانده هنوز اسم تو در لیست نرو

ترس من گم شدن عقربه ها نیست ولی

بی گمان راه تو آخر به دو راهیست نرو


| اردشیر آقایی |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۲۰
  • ۹۷۰ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۲)

  • یک نویسنده
  • قسم خوردن هم کفایت نمی‌کند. اگر خودش هم نخواهد برود و یا اگر بتوانی متقاعدش کنی وقت رفتن نیست، چگونه روزگار را قسم می‌دهی. روزگاری که قلب آدم‌ها را نشانه می‌رود برای شکستن‌شان.
    پاسخ:
    اهوم دقیقا :(
  • یک نویسنده
  • به خصوص قلب‌های عاشق را...
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی