کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

بازی

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ق.ظ


از خواب برگشتم به تنهایی

پل میزنم از تو به زیبایی

چشمامو میبندم و میبینم

دنیا رو با چشم تو میبینم


دنیای من با عشق درگیره

عشقی که تو نباشی میمیره

عشقی که توو دست تو گل داده

عشقی که به دست من افتاده


تو مثل من رویاتو میبافی

با دست من موهاتو میبافی

خورشیدو با چشمات روشن کن

یک بار ماه و قسمتِ من کن


من پشت این پنجره میشینم

بارون‌و توو چشم تو میبینم

عیبی نداره... چشماتو واکن

عیبی نداره باز غمگینم


بازی نکن با قلب داغونم

من آخر بازی رو میدونم

حیفه بخوایم از هم جدا باشیم

من خیلی وقته با تو هم خونه‌م...


| ترانه سرا : بنیامین دیلم کتولی / عزیز عباسی |

| خواننده : والایار |


بازی_والایار

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۲۶
  • ۸۹۱ نمایش
  • پروازِ خیال ...

موزیک

نظرات (۲)

دوس دارم اهنگشو:)
یه جوریه برام جذاب

نمدونم چ داره؟
پاسخ:
خیلی هم خوب :)

بله؟ چ داره؟؟؟؟!! :/
اوه غیرتی نشو عزیزم >_^
از نظر من ترانه های جذاب تری هستن
و صداهای قشنگتری
ولی...
نمیدونم این چی داره ک انقدر دوسش دارم ک هی با خودم بخونمش؟؟
پاسخ:
اهان متوجه کامنت قبلیت نشده بودم :-D
دقیقا موافقم هم جذاب تر از این هستن هم قشنگ تر
ولی خب گاهی یه چیزایی عجیب به دل میشینه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی