کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

کسی از کو چه ی غم آمده دنبال دلم...

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ب.ظ


لکنت شعر و پریشانی و جنجال دلم

چه بگویم که کمی خوب شود حال دلم؟


کاش می‌شد که شما نیز خبردار شوید

لحظه‌ای از من و از دردِ کهن‌ سال دلم


از سرم آب گذشته است مهم نیست اگر

غم دنیای شما نیز شود مالِ دلم


عاشق ِ نان و زمین نیستم این را حتماً

بنویسید به دفترچه‌ ی اعمال دلم


آه! یک عالمه حرف است که باید بزنم

ولی انگار زبانم شده پامال دلم 


مردم شهر! خدا حافظتان من رفتم

کسی از کوچه‌ی غم آمده دنبال دلم...


| نجمه زارع |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • ۴۶۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نجمه زارع

نظرات (۱)

خدارحمت خانم زارع رو . خرداد ماه پرواز ایشونه
پاسخ:
خدا رحمتشون کنه:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی