کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

آدم های خطرناک

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ق.ظ


من بعد از سال ها زندگی کردن با این مردم فهمیدم که خطرناک تر از آدم هایی که هیچ کتابی نخوندن، 

آدم هایی هستن که فقط چندتا کتاب خوندن، 

اون ها دیگه خودشون رو از روشن فکرها می دونن 

و می خوان در مورد هر چیزی اظهار نظر تخصصی کنن، 

هر اتفاق و داستانی رو به اون کتاب ها ربط میدن و از سطر به سطرش نقل قول می کنن.

مطمئن باش اگه اون ها روشن فکر واقعی باشن 

در مورد مسائلی که تخصص ندارن حرف نمی زنن و به چند تا کتاب بسنده نمی کنن.


| قهوه سرد آقای نویسنده / روزبه معین |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۱۹
  • ۱۶۶۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

روزبه معین

قهوه سرد آقای نویسنده

نظرات (۲)

این‌ متن عالیه
یه سوال داشتم. نسخه کامل همین کتاب و کتاب انتارکتیکا هشتادونه درجه جنوبی رو دارین؟
اخه من خیلی دنبالشم ولی پیداش نمیکنم.
پاسخ:
نه متاسفانه
کتاب قهوه ی سرد آقای نویسنده در دست چاپه و هنوز تو بازار و بین مردم نیومده
و کتاب آنتارکتیکا هم در آینده چاپ خواهد شد پیگیرش هستن آقای معین
خودم هم منتظر چاپ کتاباشون هستم :)
سلام ببخشید شما واقعا جناب روزبه معین هستین؟
پاسخ:
من که نه
من فقط ادمین اینجا هستم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی