کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

عین مرگ است اگر بی تو بخواهد برود!

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ


به تو گفتم که در این دور شدن ناچاری؟

سر به تایید تکان دادی و گفتی آری !


عین مرگ است اگر بی تو بخواهد برود !

او که از جان خودت ، دوست تَرش می داری 


ای که نزدیک تری از منِ دلتنگ ، به من

بین ما نیست به جز فاصله ای اجباری


من عروس توام ، ای از من و آغوشم دور

خطبه را گریه ی من می کند امشب جاری


زندگی چیست به جز خاطره ای افسرده

زندگی چیست به جز رنج و غمی تکراری


گله ای نیست به تنهایی خود دل بستم

به - غزل گریه - ی هر روز ، به شب بیداری


روی دیوار دلم سایه ای از قامت توست

مثل تنهایی من قد بلندی داری ...


| سیده تکتم حسینی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۱۵
  • ۲۰۹۱ نمایش
  • پروازِ خیال ...

سیده تکتم حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی