کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

عشق بعد از ازدواج

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۴۰ ب.ظ


بعد از عقد رفتیم برای شام,

 شام ما دوتا را توی یک اتاق تزئین شده جداگانه گذاشته بودند!

چند نفری آمدند و برایمان آرزوی خشبختی کردند و رفتند,

تنها که شدیم..

به چشمانش نگاه کردم,

چشمان سیاه و ابروان کشیده ای داشت!

به دقت تمام اجزای صورتش را نگاه کردم!

جزئیات صورتش زیبا بود...

او هم با دقت فراوانی , 

مثل اینکه بخواهد ببیند چیزی که خریده سالم است یا ایراد و خراش دارد به من خیره بود!!

به تمام اجزای صورتم...

لبخند ملیحی زدم.

لب های بهم چسبیده اش را باز کرد و لبخندم را با لبخند پاسخ داد..!

زمانش بود یکی مان چیزی بگوید;

اما هیچ حرفی برای گفتن نمی یافتیم!

او هم در درونش چیزی را جست و جو میکرد که در آن لحظه باید زده میشد,اما چیزی نبود!

نمیتوانست بگوید بالاخره مال من شدی ,چون ما به سادگی چند روز پس از مراسم خاستگاری به عقد هم در آمده بودیم تا قبل از آن غریبه ای بیش نبودیم!

نتوانستم بگویم بالاخره به تو رسیدم,چون بالاخره ای وجود نداشت!

نتوانست بگوید دوستت دارم...

نتوانستم بگویم عاشقتم...

زیرا هنوز عشقی شکل نگرفته بود و قرار بود بعد از ازدواج کم کم شروع شود!!

انگشتان سردم را روی دست های مردانه اش کشیدم... اما موهای تنم سیخ نشد,اوهم هیچ تغییری نکرد و چشمان سیاهش از ذوق گرد نشد...!

ترسیدم,

مانند کسی که در جایی کاملا تاریک گرفتار شده باشد و وقتی بخواهد تنها چراغ موجود را روشن کند ببیند چراغ کار نمیکند... هر چه کلید برق را بزند چراغ روشن نشود...

ما داشتیم تمام تلاشمان را میکردیم در آن لحظه جرقه ی لعنتیه عشق بینمان روشن شود...

اما نمیدانستیم چه موقع ؟

شاید حتی سالها بعد!

ما هر دو...

منتظر شروع عشقی بودیم که نمیدانستیم در کدام روز از "بعد از ازدواجمان" قرار بود بوجود بیاید.....


| معصومه مه آبادپور |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۲۴
  • ۱۰۵۴ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۴)

اخیییییییییییییییییییی
من به عشق بعد از ازدوا خیلی معتقدم
میدونی احساس میکنم مستحکم تره چون با منطق شکل گرفته چون زیر نظر بزرگترایی بودی ک بیشتر از تو تجربه دارن
فک میکنم این بهتره
اما عشق قبل از ازدواجم اگه درست باشه خوبه
پاسخ:
دختر عاقل من :))
اهوم درست میگی
 خوشبختی نصیبت :*
فدای شومااااااااااااا
همچنین دوستی
پاسخ:
قربان شمااااا :*
عشق ِ بعد ازدواج :)))) چه قدر خنده دار !

بعد دو هفته صحبت میری و عقد میکنی
کو عشق ؟ کشک ِ خاله اس :)
پاسخ:
نمیشه گفت وجود نداره
خیلی از عشقا، عشق بعد ازدواجه
خیلیاشونم مجبور به ادامه ی زندگی باهمن حتی بدون عشق و دوست داشتن
اما امیدوارم همه با عشق کنار هم خوشبخت و خوشحال زندگی کنن :))
مزخرفه این نوشته...تو رو خدا چیه؟ادبیاتش صفره

پاسخ:
البته که نظرتون محترمه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی