کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

قرار است تو به ملاقات من بیایی

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ب.ظ


قرار است تو به ملاقات من بیایی

و اگر این راست باشد،

باید چین های صورت معصومم را اُتو،

دشت پژمرده و غمگین  آهوان چشمانم  را رفو

و گیسوان برفی ام را با سرعت نور زیر گرم ترین ظهر تابستان بلوچستان شرابی کنم.

قرار است که تو به ملاقات من بیایی

و اگر این راست باشد،

باید  باطری نو برای سَمعکم بگذارم

و یک عصای نامریی از جنس گُلِ حسرت در دست بگیرم.

قرار است تو به ملاقات من بیایی

و اگر این راست باشد،

باید به جبران کافه های نرفته،

گیلاسهای بهم نخورده،

بوسه های کال بر زمین افتاده

تو را حتیٰ برای  یک نفس از باقیماندهٔ عمرم  صد زلیخا دیوانه شوم.

قرار است تو به ملاقات من بیایی

و اگر این راست باشد،

باید پیراهن سپیدم را که با خشم در دریا انداختم،

از عروس ماهی ها پس بگیرم.


| نسرین بهجتی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۰۹
  • ۷۶۶ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نسرین بهجتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی