کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

بهار از تو آغاز شد

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ


بهار 

از دست های تو آغاز می شود ...

این را از گلدانی فهمیدم که 

بی نور و آب 

با بذری که دست های تو کاشته بود ، 

گل داد ...

این را از شکوفه های لای موهایم فهمیدم 

وقتی که دست های تو  

راهشان را میان کوچه های تاریک موهایم 

پیدا می کردند ...

این را از گل های پیراهنم فهمیدم 

که بعد از بازی ِ دست هایت 

با دکمه هایش ،

هر روز صبح 

یک غنچه به آن اضافه می شد ...

بهار 

از دست های تو آغاز می شود ...

این را خود ِ ننه سرما به من گفت ؛ 

یکی از همین روز های سرد ِ اسفند 

که روی درخت های حیاط ِ کوچک مان 

دنبال ِ رد پای لطیف ِ بهار می گشتم ...


| زکیه خوشخو |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۰۹
  • ۱۲۶۳ نمایش
  • پروازِ خیال ...

زکیه خوشخو

نظرات (۲)

  • یک نویسنده
  • بهار زندگی‌ام از لحظه‌ی آمدن تو آغاز شد. با طلوع شکوهمند آفتابی چون تو در سرزمین‌ام، به هیچ‌وجه فکر غروب آن را نکرده بودم. و افسوس که کوه‌های مشرق زمین تو را خیلی زود در آغوش کشیدند و دوباره شب شدم. اما نه مثل شب‌های قبل از تو. چرا که آن ماه روشن دلم از نور تو روشن می‌شد. و حالا من هستم شب‌های بدون تو؛ بدون ماه و روزهای گمشده.
    پاسخ:
    خیلیم خوب :))
    ممنون که میخونید
  • منطقاً بهار هستم D:
  • ببین منو از کحاها اغاز میکنی اخه تیریخیدا :))
    پاسخ:
    بهار است دیگر :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی