کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

من اونو ترک کردم یا اون منو ترک کرد؟

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۵۲ ب.ظ


- من اونو ترک کردم یا اون منو ترک کرد؟

+ معلومه، تو اونو ترک کردی.

- ولی وقتی ترکش کردم هیچوقت دنبالم نیومد...

من اونو ترک کردم یا اون منو ترک کرد؟!


| آنا جمشیدی |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۰۷
  • ۸۱۴ نمایش
  • پروازِ خیال ...

آنا جمشیدی

نظرات (۴)

  • مـــهــر بــانـــو
  • خیلی زیبا بود
    پاسخ:
    خیلی ممنونم
    سلام ، اکثر اوقات میام و پستای انتخابی شمارو مرور میکنم
    واقعا. زیباست ، دست مریزاد 
    این متن های عالی رو از کجا پیدا می کنید ؟ 
    اگه سایت یا کانال تلگرامی هست
    معرفی کنید
    ممنون.
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم که وقت میذارید و پست های اینجا رو میخونید و خوشحالم که خوشتون اومده
    من یه منبع خاص و واحد ندارم که بهتون معرفیش کنم
  • آنا جمشیدی
  • تشکر از محبتتون :)
    پاسخ:
    عه شما هم وبلاگ دارین، چقدر عالی :)
    ممنون از نوشته های خوب خودتون.
    مرسی که به اینجا سر زدین :))
  • آنا جمشیدی
  • بله منم وبلاگ دارم 😍
    خوشحال شدم ☺
    پاسخ:
     منم همینطور ❤️😊
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی