کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

عاشق نسرینم

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ق.ظ


گاهی وقتا وسط غذا خوردن خسته میشم و ول میکنم میرم. گاهی وسط کلاس درس عمومی خسته میشم و بدون اجازه ول میکنم میرم. گاهی از دوست داشتن نسرین خسته میشم ولی نمیتونم ولش کنم و برم. به جز دوست داشتن نسرین در سایر موارد سعی میکنم از هر جایی خسته شدم ول کنم برم. 

نسرین رو بخاطر خنگیش دوست دارم. یه بار بهش گفتم بیا قربون هم بریم، گفت: باشه ولی یه جور بریم که هشت هشت و نیم خونه باشیم. بابام دعوام میکنه. 

از آرایش کردن زنا بدم میاد، بخاطر همین یه پنکک قلابی برای نسرین خریدم گفتم اصل فرانسه س. فرداش صورتش پر از جوشای ریز شد ولی بازم دوسش داشتم. از لاک قرمز خوشم میاد. اما نسرین هیچوقت لاک نمیزنه. میگه نماز میخونم گناه داره. باشگاه نمیرم، چون میخوام هروقت نسرین سرشو روی شکمم میذاره جاش نرم باشه. 

اوایل عاشق موهای لَخت و بلند بودم. دوس داشتم وقتی از همه کلافم، بشینم یه گوشه ی دنج، موهای نسرینو ببافم. اما بعد از اولین جلسه شیمی درمانی نسرین توی اینترنت سرچ کردم «چگونه کچل هارا دوست داشته باشیم؟» و هرچی مقاله بود رو خوندم. و فهمیدم خوبیش اینه پسفردا که عروسی کنیم توی شوید باقالاهای نسرین اون چیزایی که لای برنجاس حتما شیویده نه موهای نسرین. 

دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوترم، اما هنوز از نخ کردن سوزن چرخ خیاطی مامان احساس قدرت میکنم. اسمم محمدرضاس ولی نسرین صدام میکنه محمدم. آرزو میکردم کاش از اول اسمم «محمدم» بود.


| لئو (محمدرضا جعفری) |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۱۸
  • ۹۱۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

محمدرضا جعفری

نظرات (۷)

چقد بى شیله پیله 
پاسخ:
اهوم :))
چقدر خوب بود ... 
پاسخ:
آره واقعا...
ممنون
  • خانوم سه حرفی
  • معرکه بود ..
    پاسخ:
    نویسنده عالی نوشته متن رو :)
    ممنونم :))
    این دیالوگ فیلمه؟
    پاسخ:
    نه!
    محشر بود ... ممنونم ازت که اینهمه شعر و متن های قشنگ میزاری . معمولا اولین کاری که توی اینترنت میکنم اینه که میام وبلاگتو چک میکنم :)
    پاسخ:
    نویسنده محشر قلم زده واقعا
    ممنونم از شما که با حضورتون و دنبال کردن اینجا خوشحالم میکنید :))
    مرسی ^_^
    نویسندش اسمش چیه؟
    پاسخ:
    ایشون با همین اسم نوشته هاشون رو منتشر میکنن
    اسم اصلیشون رو نمیدونم!
  • فاطمه عاشق
  • ببخشید ادرس پیج اینستاگرام شمونو کسی نداره ؟؟؟؟ اونجا دنبال کنم نوشته هاشونو
    پاسخ:
    آدرس وبشون رو دارم که اونجا نوشته هاشون هست
    اما یه سالی میشه که آپدیتش نکردن!

    http://shorti.blogfa.com/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی