کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

بی حسی

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۱ ب.ظ


همیشه به احساساتش حسودیم می شد... احساساتی که از بروز دادنش هیچ ترسی نداشت...اگه می خندید از ته دل بود... اگه غمگین می شد بغضش رو نمی خورد... 

نمیدونم چه بلایی سر زندگیش اومد که گوشه نشین شد...

نه جایی می رفت ؛ نه کسی رو تو خلوتش راه می داد

یک سال ازش بی خبر بودم تا اینکه تو یه دورهمی اتفاقی دیدمش

دیگه خبری از اون خنده های همیشگیش نبود

یه گوشه تنها پیداش کردم و گفتم معلوم هست کجایی؟ بغض گلوش رو خورد و گفت درگیر بودم...نذاشت بپرسم درگیر چی...گفت عوض شدم نه؟ نگاش کردم و گفتم :خیلی...بی روح شدی...چی شد اون همه احساسات؟

پوزخند زد و گفت : خیلی وقته دیگه نه چیزی خوشحالم می کنه نه ناراحت... دیگه کسی دلم رو نمی لرزونه ... نه بودن کسی دلخوشم می کنه نه رفتن کسی غمگینم ...می دونی من به جایی رسیدم که بهش میگن بی حسی!

وقتی بهش گفتم مگه میشه تو یه سال و این همه بی حسی؟ نگام کرد و گفت: یه سال نه...یه اتفاق و این همه بی حسی..فقط یه شب تا صبح طول کشید!


| حسین حائریان |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۱۷
  • ۸۱۲ نمایش
  • پروازِ خیال ...

حسین حائریان

نظرات (۱)

سلام وقت بخیر
چند تا از مطالب رو خوندم واقعا عالی ان🌹
فقط به نظر من اگه "عنوان" نداشته باشن بهتره. چون اینجوری خواننده حدس میزنه که راجع به چیه و اون حس قشنگی که باید سورپرایزش کنه کمتر میشه. موفق باشین
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون :)
پیشنهادی که دادین رو چند باری راجع بهش فکر کردم
اما خب بدون عنوان نمیشه پستی منتشر کرد یعنی وبلاگ اجازه ش رو نمیده مگر اینکه بخوام شماره بذارم!
به هر حال ممنون از نظرتون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی