کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

عاشق شو، عاشق بمان، و عاشق بمیر

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ق.ظ


مادرم سه قانون داشت:  

عاشق شو

عاشق بمان

و عاشق بمیر


بابا می خندید

و مثل تمام مردهای آن روزی

عشق را کیلویی چند صدا می زد

خواهرم

قانون اول را خیلی دوست داشت

آنقدر زیاد

که هر روز لابه لای فرمول های ریاضی و حساب

چند بار مرورش میکرد

تا شاید مردی پیدا شود برای اثباتش


برادرم دومی را

مادرزادی عاشق بود

گنجشک های لب ایوان را

" خاتون " صدا می کرد

و به شمعدانی های روی طاقچه می گفت...

" بانو "


و حوض حیاط

چقدر شبیه قانون سوم بود

هیچ وقت آب نداشت

ولی از هر طرف که نگاهش می کردی

دو ماهی سرخ را

همیشه تویِ ذهنش می رقصاند


من اما  

آدمی بودم " قانون مدار" 

عاشقت شدم

عاشقت هستم

و این عشقت...

راستی من

چند وقتی هست که مُرده ام


| حمید جدیدی |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۲۰
  • ۹۵۶ نمایش
  • پروازِ خیال ...

حمید جدیدی

نظرات (۱)

خیلی خوب بود:))

اخرین باری ک اومده بود نیشابور
دستمو گرف رفتیم باغ امین اسلامی
بهش میگفتم من تا حالا نیومده بودم اینجا میخندید میگف :اینجا پاتوق بچگی های من بود...!
یه حوض وسط باغش بود
یه حوض بزرگ با کاشی های فیروزه ای...
که خالی بود چوبای خشک و برگ ریخته بود وسطش؛اما وسطش دو تا ماهی سرخ بود

پاسخ:
الهی عزیزم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی