کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

وقتی برمی گردی

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۲ ب.ظ


از سر عادت نیست

که وقتی میروی

تا دم در همراهی ات میکنم

و بعد تا آخرین چشم انداز

تا جایی که سر میچرخانی

لبخند می زنی

مبهوت رفتنت می شوم باز

آخر چیزی از دلم کنده می شود

که می خواهم با چشمهام نگهش دارم

لعنت به رفتنت که قشنگ می روی!


از سر عادت نیست

که هیچوقت باهات خداحافظی نمی کنم

عشق من!

رفتنت همیشه یعنی برگشتن


از سر عادت نیست

که وقتی برمی گردی

حتی موهای سرم میخندد

هیچ چیزی دل انگیزتر از برگشتنت نیست

نارنجی! تو که نمی دانی

وقتی برمی گردی

دنیا پشت سرت بی رنگ می شود


| عباس معروفی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۶
  • ۴۷۶ نمایش
  • پروازِ خیال ...

عباس معروفی

نظرات (۲)

  • زهرا اردیبهشتی20
  • سلام سلام !

    وه چه متنی !
    چه عکسی !

    عالی عالی !
    پاسخ:
    سلام سلام ^_^
    نویسنده عالی مینویسه:)
    ممنونم :))
  • زهرا اردیبهشتی20
  • میشه راجع به این وبلاگ یه خورده توضیح بدین ؟!
    چند تا نویسنده داره ؟!

    فقط خود شمایی که جواب کامنتا رو میدی؟!
    و اینکه خود شما !
    خانوم هستی درسته ؟!
    و اینکه این وبلاگ دقیقا چندوقته به راهه ؟!


    ببخشید از پرسوالی هام !!
    صرفا جهت آشنایی بیشترم با فضای وبلاگه !
    پاسخ:
    هیچ کدوم از متن ها و شعرها از خودم نیست، من فقط ادمین اینجام
    و اینجا هم فقط یه ادمین داره :)

    بله خودم پست ها رو میذارم و جواب کامنت ها رو میدم

    بله آی ام لیدی :D

    اگه یه سر به اولین پست وبلاگ بزنین متوجه میشین که چند وقته به راهه
    تقریبا یک سال و نه ماه میشه!

    خواهش میکنم، سوالای زیادی نبود:)
    امیدوارم همراه همیشگی اینجا بمونید که حضورتون بی نهایت خوشحالم میکنه ❤️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی