کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

نذر

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۹ ب.ظ


به دل

به دست

به جان

مَحرَمم بودی

و رفتنت

به عَلَم

به مرثیه

به زنجیر

مُحَرّمم شد...

امید آمدنی هست

به نذر

به نذر

به نذر...؟


| پریسا زابلی پور |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۸
  • ۷۷۹ نمایش
  • پروازِ خیال ...

پریسا زابلی پور

نظرات (۴)

  • شیشه نوشابه
  • شاید فراموشت شدم شاید دلت تنگه برام
    شاید بیداری مثل من به فکر اون خاطره ها
    شاید تو هم شب که میشه میری به سمت جاده ها
    بگو توام خسته شدی مثل من از فاصله ها
    با هر قدم برداشتنت فاصله بینمون نشست
    لحظه ای که بستی درو شنیدی قلب من شکست
    یادت بیار که من کی ام اون که میمیره برات
    اونی که دل نداره برگی بیوفته سر راهت
    نمیتونم دورت کنم لحظه ای از تو رویاهام 
    تو مثل خالکوبی شدی تو تک تک خاطره هام
    هرچی داری تو دور میشی از من که میمیرم برات
    از منی که دل ندارم برگی بیوفته سر رات
    بگو من از کی بگیرم حتی یه بار سراغتو
    دارم حسودی میکنم به آیینه ی اتاق تو
    کاش جای آیینه بودم هرروز تورو میدیدمت
    اگر که بالشت بودم هر لحظه میبوسیدمت

    دانلود:
    http://www.mediafire.com/?y17pvcvmwi675ac
    پاسخ:
    مرسی مرسی همراه همیشگی :))
    سلام؛ نمیدونم کلمه "کافه" چرا هرجا و هرجا منو یاد "مهران دوستى" میندازه؟ شاید بخاطر اینکه همیشه باید یادش بیفتم و باشم (روحش شاد)؛ اینجا هم با اسمى در یک سیلاب مشترک و حسى چون "کافه رادیو" چیزى رو در من قلقلک داد، که با تنهاییم، کم و کمتر شده بود، حسى چون نوشتن.
    سالهاى دور، حسى بود و قلمى و کاغذى و بعدها وبلاگى و... اما اینروزها دگر حسى نمانده و جایش را به دفترهاى خاک خورده و چه بسا منهدم شده و وبلاگى رها شده داده. 

    به هرحال سپاس از به اشتراک گذاشتن حستان، تمام نوشته هایتان را خواندم، عالى و ساده و صمیمى و دلنشینند؛ حستان مستدام.

    ارادتمند ب امامى
    پاسخ:
    روحشون شاد
    انشالله دوباره نوشتن رو شروع کنین طوری که حالتون هر دقیقه با نوشتن بهتر شه قلمتون سبز و ماندگار
    ممنون از حضورتون و خوندن اینجا ، لطف کردین :)
    وااای فوق العاده بود اصن
    بی نظییییر
    من به حسن سلیقت افتخار میکنم پرواز
    پاسخ:
    عزیز دلم :* :*
    من به حضورت اینجا افتخار میکنم ^_^
  • بهــ ــار..
  • وای خدای من..
    یاد شمع روشن کردنای خودم افتادم..  
    به نذر..
    پاسخ:
    به نذر...
    به نذر...
    :((
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی