کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

فصل زمستان را نمیفهمم

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۱۷ ب.ظ


من آخرِ پاییز جا ماندم !

فصل زمستان را نمیفهمم

رفتی! قسم خوردی که میمانی

معنای ایمان را نمیفهمم...


با خاطرات و گریه درگیرم

از غصه و سردرگمی سیرم

هرچند دلتنگت شدم ناجور!

اما سراغت را نمیگیرم...


دی طعمِ آذر میدهد جانم

ته مانده های خیسِ پاییزم

صد سال بعد از رفتنت حتی

جا مانده در شعری غم انگیزم...


جای تو و عطر تنت مانده

زانوی غم در عمق آغوشم

مشکی به تن کردم جهانم شد

با رفتنت همرنگِ تن پوشم


پاییزم اما برف میبارد!

هر لحظه دی لج میکند با من!

دی بس کن این دیوانه بازی را

هی بغض ها را چیده ای تا من...


یک رفتن و دل کندن و دوری

میگیرد از دلبستگی جان را

بعد از تو و این قصه عمری بود

باور کنم شاید زمستان را...


| مریم قهرمانلو |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۰/۰۶
  • ۹۲۰ نمایش
  • پروازِ خیال ...

مریم قهرمانلو

نظرات (۴)

سلام!
بی مقدمه بگم... وبلاگتون خیلی خوبه، خیییییلی.... من که حسابی شیفته وبلاگ شدم و همینجوری دارم میخونم...
 قلمتون نویسا.... موفق باشید!
پاسخ:
متاسفانه هیچکدوم از این نوشته ها و شعرای خوب نوشته ی من نیست
خوشحالم که اینجا رو دوست داشتین و با لذت پست ها رو میخونین
امیدوارم همینطور هم بمونه :)
ممنون از حضور گرمتون
  • نفس نریمانی
  • زیبا
    پاسخ:
    ممنونم :)
    عالی👌👌❤
    پاسخ:
    تشکر
    خانم قهرمانلو عالی
    پاسخ:
    بله عالی سرودن
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی