کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

آیا مادرش هم او را به اندازه من دوست داشت؟

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۴۰ ب.ظ


«... هیچکس نمی‌توانست به عمق چشمهاش پی ببرد و من این را از همان اول دریافتم.

اما جوری تربیت شده بود که رفتارش با دیگران تفاوت داشت. دنیا را جدی‌تر از آن می‌دانست که دیگران خیال می‌کنند.

آن شب فکر کردم از ترس دچار این حالت شده اما بعدها به اشتباه خودم پی بردم و دانستم که درک او آسانتر از بوئیدن یک گل است، کافی بود کسی او را ببیند.

و من نمی‌دانم آیا مادرش هم او را به اندازه من دوست داشت؟

آیا کسی می‌توانست بفهمد که دوست داشتن او چه لذتی دارد و آدم را به چه ابدیتی نزدیک می‌کند؟

آدم پر می‌شود. جوری که نخواهد به چیزی دیگر فکر کند. نخواهد دلش برای آدم دیگری بلرزد، و هیچ گاه دچار تردید نشود.

نه. او با همان پالتو بلند و بلوز دستباف زبر و پاپاخ کهنه، تنها ظاهر را نداشت.

این پوشش‌ها را که از تنش برمی‌داشتنی، آفتابت طلوع می‌کرد.»


| سمفونی مردگان / عباس معروفی |

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۲۰
  • ۵۱۸۳ نمایش
  • پروازِ خیال ...

عباس معروفی

نظرات (۳)

  • سنجاب کوچولو
  • عالی بود
    پاسخ:
    عباس معروفی عالی مینویسه!
    ممنونم :)
    این جمله را دوست داشتم « درک او آسانتر از بوئیدن یک گل است، کافی بود کسی او را ببیند. »
    ممنونم
    پاسخ:
    بله، تک تک جملات و کلمات دلنشین بود و این جمله ای که شما گفتین خیلی بیشتر :)
    ممنون از خودتون
  • زهرا اردیبهشتی
  • سلام عزیزم ^-^
    ای جآن :)
    چه دلنشین :)
    پاسخ:
    سلام مهربون :)
    اهوم خیلی دوستداشتنیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی