کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

رنگ دوست داشتن

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۳۶ ب.ظ


رنگ شب به موهایم زدم

روز پاکش کرد

رنگ بهار به خودم زدم

پاییز آمد و پاکش کرد

شادی رنگ خودش را بر من زد

ناامیدی آمد و پاکش کرد

رنگ غرور را بالا کشیدم

که ترس آمد و پاکش کرد

تنها رنگی که وا نرفت

و پاک نشد

رنگ دوست داشتن بود...


| شیرکو بیکس / ترجمه: محمد مهدی پور |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۲۰
  • ۵۱۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

شیرکو بیکس

نظرات (۱)

  • زهرا اردیبهشتی
  • آخر ای دوست نخواهی پرسید /
    که دل از دوری رویت چه کشید ؟!

    # فریدون مشیری جان !


    وای کجا بودی تو ؟!
    میدونی تو این ده روزه که نبودی چنددفعه سر زدم اینجا ؟!
    حقته کلی دعوات کنم ها : دی !!

    چقدههههه من وابسته اینجا شدما !
    نبودی دلتنگت شده بودم ):
    پاسخ:
    ای جان
    عزیز دلم، یار همیشگی و مهربون کافه شعر، دوستم :*
    حقمه :D
    ببخشید که غیبتم طولانی شده بود
    قربون دل تنگت ❤️
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی