کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

مرحومه ی مغفوره ی تنهای نا آرام

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ب.ظ


مرحومه ی مغفوره ی تنهای نا آرام

مرحومه ی مغفوره ی از یادها رفته

مضمون پر تشویش یک "صد سال تنهایی"

محکوم ساعت های پر تکرار در هفته...


این ها منم...یک من که هرشب گریه میکرده ست

یک من که بعداز دیدنت بغضش ترک خورده

یک من که مغرور است و میترسد کسی جایی

شک کرده باشد این زن از یک مرد چک خورده


من عشق نافرجام یک مجنون نما بودم

لیلای بدبختی که هی دایم رکب میخورد

گم گشته در ساعت شنی هایی که طوفانیست...

با کاروانی که ندانسته به شب میخورد


خط میکشم روی خدا، روی خودم با تو

روی تمام اعتقاداتی که میمیرند

با دفتر شعرم وداعی مختصر دارم

سرگیجه ها دست مرا در دست میگیرند


مرحومه ی مغفوره، تو رحمت نخواهی شد

بر سنگ قبرت نام و تاریخی نخواهی داشت

محتاج حمد و سوره اش هرگز نخواهی بود

او داشت از لب های تو لبخند برمیداشت


تو رفته ای و شعر ها قهرند با حالم

خودکار با دستم نمیسازد نمیبینی؟!

هیچ اتفاقی شاعرانه نیست، میفهمی؟!

این زن تورا هر بیت میبازد، نمیبینی؟!


این شعر را تقدیم تصویر خودم کردم

در بیت اول خودکشی کردم، نمیدانی

تو رفته ای و زندگی کردن غم انگیز است

این آخرین شعریست که از من "نمیخوانی"


| اهورا فروزان |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۱/۲۰
  • ۸۸۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

اهورا فروزان

نظرات (۶)

بسیار عالی
پاسخ:
ممنونم :)
مانا باشید
قلمتون نویسا 🌹🌺
پاسخ:
همچنین :)
من که نمی نویسم
قلم شاعرا و نویسنده های خوبمون سبز و مانا
واقعا عالی بود...

چقدر خوب تموم شد :)
پاسخ:
اهوم...
ممنون :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • الهی الهی :)
    چه عالی :)

    چه به دلم نشست عکسه :)
    پاسخ:
     :))
    صحبت یک فنجان دو فنجان نیست....
    یک مزرعه چای خسته ام....
    یک جهان دلتنگم....
    یک تبریز دلگیرم....
    اما....
    از تو چه پنهان وقتی میگویم یک جان...
    یک جان است....
    وقتی میگویم نیایی میمیرم....
    یعنی میمیرم!!!!
    پاسخ:
    چه قدر خوب بود!
    ممنونم برای به اشتراک گذاشتنش :)
  • نازلی نیکان
  • بی نظیر بود
    پاسخ:
    خانم فروزان عالی قلم میزنن :)
    ممنون از حضورتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی