کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

تو اشتباه محض من بودی

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۴۰ ب.ظ


تو اشتباه محض من بودی

با این همه بازم دوسِت دارم

هر کی بپرسه عشق یعنی چی؟

رو اشتباهم دست میذارم


وقتی بهت میگم هوا سرده

یعنی برام آغوشتو وا کن

میدونی چی میخوام بگم اما

عیبی نداره. باز حاشا کن


یه ذره غم میشینه تو چشمات

انگار اسپندِ رو آتیشم

اشکامو میبینی‌و میخندی

میخندی اما من سبک میشم


با اینکه دستام از تنت دوره

هر چند خورشیدی و فانوسم

من شاعرم! هر چی بخوام میشه

حتی صدای پاتو میبوسم


نیستی‌و با عکسات خوشبختم

شاید بگی از ساده لوحیمه

این رابطه مرده برات اما

اسمت هنوزم رمز گوشیمه!


| یکتا رفیعی |

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۲۵
  • ۵۹۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۳)

"حتی صدای پاتو میبوسم!"

"اسمت هنوزم رمز گوشیمه…"

من شهید…
پاسخ:
^_^
نمی دونم چرا یاد آهنگ "ادا" از گروه جیزبند و تاک دان افتادم
یه جاش میگه 
 تو تنها اشتبام بودی که فهمیدم و نتونستم پیشگیری کنم...
پاسخ:
 :))
❤️️ ☹️
پاسخ:
:(❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی