کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

به تو فکر مى‌ کنم

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۵۷ ب.ظ


این روزها

هر کسى به کارى مشغول است

پدر

حساب هاى آخر سال را جمع مى‌زند

مادر

نشسته است کنار تنگ بلور تا بهار بیاید

و برادرم

در راه رفتن به دانشگاه بزرگ تر مى‌ شود

من اما

یک گوشه نشسته‌ ام

به تو فکر مى‌ کنم

به تو فکر مى‌ کنم

به تو فکر مى‌ کنم...


| نیما معماریان |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۶/۱۲/۲۷
  • ۴۸۷ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نیما معماریان

نظرات (۴)

  • ساجده رستمی
  • جقدر قشنگه😍
    پاسخ:
    :))
  • زهرا اردیبهشتی
  • و ...
    به تو فکر می کنم ..!


    +دل و دینم به تو مشغول و نظر در چپ و راست
    تا ندانند خلایق که تو منظور منی ....
    پاسخ:
    ^_^
  • دختری از جنس آرامِش :)
  • و به تو فکر میکنم :))
    پاسخ:
    :))
    مثل همیشه زیبا
    مانا باشید
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    برقرار باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی