کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

تو محبوب من نیستی

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹ ق.ظ


در حضور دیگران می گویم

تو محبوب من نیستی

و در ژرفای وجودم می دانم

چه دروغی گفته ام

میگویم میان ما چیزی نبوده است

تنها برای این که از درد سر به دور باشیم

نقش دلقکی را بازی می کنم،عشق من

و در این بازی شکست می خورم

و باز می گردم


زیرا که شب نمی تواند، 

حتی اگر بخواهد،

ستارگانش را نهان کند،

و دریا نمی تواند،

حتی اگر بخواهد، کشتی هایش را...


| نزار قبانی |

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۱/۲۹
  • ۷۵۱ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نزار قبانی

نظرات (۳)

تبریک میگم ابجی 
پاسخ:
تبریک برای چی؟!
خیلی وقت بود از نزار قبانی نخونده بودم
زیبا بود :)
پاسخ:
زار قبانی عالی مینویسن
ممنونم :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • سلام عزیز دل :)
    سلام مهربون ^-^

    حالم خوبه با خوندن اینجا !
    صرفا جهت دلبری و یادآوری😉😘
    پاسخ:
    سلام انرژی مثبت :)
    سلام مهربون ترین
    حال من چقد خوب میشه که تو حالت با خوندن اینجا خوبه ^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی