کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

اردیبهشت های همیشه با تو

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۰۶ ب.ظ


شادا به این اردیبهشت های پر از تو

شادا به خنده های نوبرانه ات

به بوسه های یواشکی زیر یک طاق بنفش

به بوی خوش نفس هایت

به این اردیبهشت های همیشه با تو


| شیما سبحانی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۲/۱۵
  • ۱۱۹۱ نمایش
  • پروازِ خیال ...

شیما سبحانی

نظرات (۹)

چقدر تلخ !!!


راستی وب منو دنبال میکنی؟!!!!
پاسخ:
از هر جهتی نگاهش میکنم تلخ نیست :|
اردیبهشت امسال بی دوست گذشت...

تو نیستی دل این چتر وا نخواهد شد/ غمی ست باران وقتی هوا، هوای تو نیست
اصغر معاذی
پاسخ:
هنوز مونده از اردیبهشت :)
برگرد ای دوست...

:(
آره مونده... ولی وقتی دیدگاهی که باید باشه نیست چه فایده...
خیییلی التماس دعا
پاسخ:
واقعا امیدوارم برگرده...
ممنون :))
حس خوبیه کسی که نمی شناستت باهات همدردی کنه...
ممنون از بودنت :)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
خوشحالم برای به وجود آوردن این حس خوب
ممنون از همراهی شماها :))
شما "چالش" نمی پذیرید؟
پاسخ:
نه :D
:)

"چالش" نه! اما خب اسم شما رو جای دیگه هم ندیدم! بیان گردی نمی کنید شما آیا؟
پاسخ:
چالش نه به این خاطر که حس میکنم گاها ممکنه از روی رودربایستی یا احترام به یک دوست مجبور شم چیزی رو انجام بدم که چندان تمایلی به انجامش ندارم
پس کلا نه، خیلی هم پیگیر چالش ها نیستم راستش :))
چرا، هم یه سری بلاگ ها رو دنبال میکنم و هم همیشه میخونمشون اما تقریبا همه جا کاملا خاموش و آروم حضور دارم :)
خیلی هم عالی :))
راحتی شما آرزوی ماست با نعناع! ؛)
پاسخ:
خیلی هم ممنون ^_^
دیگه باس برم.
مراقب خودت و خوبیهات و وب قشنگت باش :)
پاسخ:
خوشحال شدم از هم صحبتی باهات، هرچند کوتاه :)
توام مراقب خودت و مهربونیت باش :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • اردیبهشت های همیشه با تو ..!
    چقده قشنگ ^-^

    ای جانم به هم صحبتی هاتون !

    پرواز خیال جونی !

    تو بگو معرفی کنه خودشو !
    کنجکاو شدم خب!
    پاسخ:
    اردی بهشت... :)

    حرف خودت واسش سند بوده و بالاخره معرفی کرده خداروشکر :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی