کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

بگو چکار کنم؟

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ


بگو چکار کنم؟

بگو چکار کنم؟

با فلفلی که طعم فراق می دهد

با دردی که فصل را نمی شناسد

با خونی که بند نمی آید

بگو چکار کنم؟

وقتی شادی به دم بادبادکی بند است

و غم چو سنگی

مرا در سراشیب یک دره دنبال می کند


دلم شاخه شاتوتی

که باد

خونش را به در و دیوار پاشیده است


| غلامرضا بروسان |

  • موافقین ۴ مخالفین ۱
  • ۹۷/۰۲/۱۵
  • ۶۹۶ نمایش
  • پروازِ خیال ...

غلامرضا بروسان

نظرات (۲)

هعی روزگار... :(
پاسخ:
:(
غلامرضا جان لطفا بگو من با این عکس دختر تو وان حمام چیکار کنم؟
میشه بپرسم هدف وبلاگ شما چیه؟
پاسخ:
با دختر بودنش مشکل دارین یا با وان؟ :)
میتونستم از عکس های دیگه ای استفاده کنم ولی توو اون لحظه این عکس رو پسندیدم، قطعا سلیقه ی شخصیمه!
فکر کنم بر خلاف شما میشه گفت با هدف والا و چندان خاصی وبلاگ نزدم :/
جز اینکه شعرها و نوشته هایی که میخونمشون، ازشون خوشم میاد و دوسشون دارم رو منتشر کنم
تا توو این لذت بقیه رو سهیم کنم که البته ممکنه تمامشون مورد پسند همه نباشه و خب این طبیعیه :)
همین!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی