کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

شیشه ی فرودگاه

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸ ق.ظ


توی فرودگاه یه سالن بزرگ بود. یه شیشه ی بزرگ قدی مسافرا رو از همراهاشون جدا میکرد.

رفتم نزدیک. انقدر نزدیک که بینیم تقریبا چسبیده بود به شیشه.

با دقت همه جاشو نگاه کردم، سالمِ سالم بود.

بدون اینکه برگردم و بهش نگاه کنم گفتم:«عجیبه. حتی یه ترک کوچیک هم روش نیست».

گفت:«چی؟ یعنی چی؟ مگه باید ترک داشته باشه؟».

گفتم:«نمیدونم. ولی من اگه هر روز این همه آدمو میدیدم که دارن از هم جدا میشن

و از این به بعد قراره هرکدوم یه گوشه ی این دنیا دلتنگ هم باشن، حتما ترک میخوردم».


| محمدرضا جعفری |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۱۱
  • ۶۴۸ نمایش
  • پروازِ خیال ...

محمدرضا جعفری

نظرات (۵)

من هم :'(
پاسخ:
:(
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • از همون اول که اومدم به "کافه شعر"
    شیفته ی نوشته های "محمد رضا جعفری" شدم...
    زیبا می نویسن.

    ممنون بابت انتخاب های همیشه قشنگت :)
    پاسخ:
    آره
    خیلی نوشته هاشون دلننشینه
    خودم هم از طرفدارای پروپاقرص نوشته هاشم :)

    ممنون از بودنت :)
    سلااااام
    کی آزاد شد پیام ها برا همه؟؟^___^
    از آذر فکر کنم همیشه سر میزنم. ...نشون به اون نشون که اکثرا جمعه ها و پنج شنبه ها پست میزارین ^__^
    لئو که عآلیه. عآلی
    کافه شعر هم که پرفکت. آفرین
    پاسخ:
    سلااااامی گرم تر :)
    مگه قبلا کامنت ها بسته بود؟
    اینجا همیشه کامنت ها باز بود و نیازی به تایید هم نداشت
    چه خوب که همراه همیشه ی اینجایی، خوشحالم :)
    بله خیلی عالی مینویسن
    ممنون از لطفت عزیزم :))
    سلام 
    نه منظورم اینه که برای من که عضو بیان نبودم، نمیتونستم کامنت بدم. 
    بهرحال خیلی خوشحال شدم^___^
    موفق باشین 
    پاسخ:
    آهان، بد متوجه شده بودم :)
    اگه اینطوره پس خیلی عالی شده!
    من هم همینطور
    همچینین :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • حتما ترک میخوردم ):
    تلخ بود ):

    یه دونه باشه محمدرضا جعفری !
    بنظرم واقعا واقعا نوشته هاش فرق داره با بقیه ؛
    خیلی خاصه :)
    پاسخ:
    آره :(
    دقیقا، خیلی خاصه نوشته هاش :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی