کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

تنهایی هزارساله

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ


از این تنهایی هزارساله خسته‌‌ام

از این که صدای تو را بشنوم، خیال کنم وهم بوده

این که هرچی بخواهم بخرم می‌گویم حالا نه

صبر می‌کنم وقتی آمدی


از این اجاق خاموش

این قابلمه‌ها، ماهیتابه‌ها

این شراب که هنوز بازش نکرده‌ام

گیلاس‌های خاک گرفته

بشقاب‌های دلمرده

این فیلم که قرار بود با هم ببینیم

متکایی که سرت را می‌گذاشتی

خودم که بهانه‌جو شده

از این انتظار خسته‌ام


همینجا نشسته‌ام بر زمین و فکر می‌کنم

چه خوب که زمین گرد است عشقِ من

می‌روی

آنقدر می‌روی که باز

آنسوی زمین می‌رسی به من...


| عباس معروفی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۱۷
  • ۴۴۶ نمایش
  • پروازِ خیال ...

عباس معروفی

نظرات (۵)

  • بهرنگ قدوسی
  • داداشی دنبال نمی کنی
    پاسخ:
    با عرض معذرت نه :)
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • منم یه بار این کار رو کردم
    و بعدش به نتیجه مطلوب نرسیدم
    و همه اش همینطور موند روی دستم... :((

    امیدوارم هیچکسی تجربه اش نکنه.
    پاسخ:
    چه بد :((
  • دستگاه جوش سرسیلندر آلمینیوم
  • خیلی زیباست
    تشکر
    پاسخ:
    ممنون :)
  • بهرنگ قدوسی
  • ایش😣😣😣😣😣
    پاسخ:
    :|
  • مُرد، از بس که جان نداشت
  • این مال رمان بوده؟ 
    پاسخ:
    متاسفانه نمیدونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی