کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

زرد

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۰ ب.ظ


تو همون حدسِ اول

رنگِ مورد علاقه مو درست گفت. 

ولی بین خودمون بمونه،

تا وقتی که داد بزنه " زرد " من  اصلا رنگ مورد علاقه نداشتم!

وقتی دیدم اونقدر هیجان زده ست و مث ِ بچه ها لبخند میزنه بهش گفتم درست حدس زدی.

از اون به بعد دیگه هیچوقت به زرد مثِ قبل نگاه نکردم.

حالا دیگه زرد تو همه چیز هست،

یه جورایی میتونم تو این رنگ زندگی کنم! 


| تیاگو کریا / ترجمه: مهسان احمدپور |

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۳/۱۹
  • ۸۷۴ نمایش
  • پروازِ خیال ...

مهسان احمدپور

نظرات (۴)

  • شفق تیرزاد (*_*)
  • خیلی دعا لطفا
    این دفعه رو بیشتر برای حال روحیم...
    انقدر گریه کردم چشام می سوزه
    البته _شاید باورت نشه_ وسط گریه یاد یه خبر خیلی خیلی خوب می افتم و لبخند... ذوق از ته دل...
    به هر حال که
    پرواز خیال عزیز! من خیلی محتاج دعاتونم... لطفا. روحم حال خوبی نداره... دعا... دعا... دعا
    پاسخ:
    ای وای...عزیزم :(
    امیدوارم انقدر این خبرای خوش و دلخوشیا زیاد بشن که همیشه هیمنطور لبخند بیارن به لبت حتی وسط هق هق و گریه :)
    اگر لایق باشم حتما عزیزم
    مراقب خودت باش
    سلام
    میدونستید رنگ زرد نشانه دیوانه میدادند؟؟!!!
    پاسخ:
    سلام
    متوجه منظورتون نشدم
    یعنی دیوانه ها از رنگ زرد خوششون میومده؟
    :))
    پاسخ:
    :))

    دوستان کسی متن زبان اصلی این متن رو داره؟

    پاسخ:
    من ندارمش متاسفانه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی