کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

شعر

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵ ب.ظ


شعر، پیر جوانی‌ام شده است 

گریه‌ی ناگهانی‌ام شده است 

گونه‌ی استخوانی‌ام شده است 

آنکه من عاشق خودش هستم 

عاشق شعرخوانی‌ام شده است!


| یاسر قنبرلو |

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۷
  • ۵۰۱ نمایش
  • پروازِ خیال ...

یاسر قنبرلو

نظرات (۶)

عاخه عاشق شعر خوونیمونم بشه خوبه بابا:دی
پاسخ:
سلام به صالحه ی جان جانان :)
خوبی عزیزم؟ لذت میبری از تابستونت؟

آره والا :D
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • :)
    وقتی واقعا عاشق باشه براش بدترین صدا و لحن می شه بهترین :)
    کور و کر نیست. عشاق با زاویه دید دیگه ای می بینن که بقیه تواناییش رو ندارن!
    پاسخ:
    آره :)
    کور و کر بودن از نگاه بقیه س و عاشق بودن از نگاه خودش :)
    سلااام به پروازمون.
    خوبم خوداروشکر.
    تو خوبی؟؟

    نبودی اینهمه مدت :)
    خوشحالم برگشتی

    پاسخ:
    خداروشکر
    من هم خوبم، شکر :)

    مرسی عزیزم
    و چقد خشوحال شدم کامنتت رو دیدم :)
  • زهرا اردیبهشتی
  • جان جان !
    اول بخاطر این پست قشنگ و دلبر !!
    دوم بخاطر اینکه برگشتین تو و شفق جونم !!
    دوستتون دارم که ^-^

    جان من ؟!
    آره شفق؟!
    (ای خودااااااا چرا اسمشو نمیگه خا ؟! یه جوری ام بااین اسمت ): هق هق بگو کی هستی دیگه ! جان مامور بگو !!)
    مدیرشون میره ؟!
    عجب خبر خوشحال کننده ای ...
    امیدوار شدم ...
    توکل و توسل به خدا ...

    از کی شنیدی که قراره مدیر شبکه پنج عوض شه ؟! هوم ؟!
    پاسخ:
    جان جان به زهرای جانان :)
    عزیز من ❤️
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • خدایااا خدایااااا...
    زهرا چرا قسم دادی؟ اونم جون مامور؟ :|  :((
    کاشکی برنمی گشتم پست های قبل
    خدااا
    آخه چرا دختر خوب؟ هان؟ چرا جون مامور؟ :'(

    من... من همونی ام که... که مامور مهربون گفت حافظه خوبی دارم!

    زهرای عزیزم... دیگه هیییچ دیدگاهی ای رو به جون مامور مهربون قسم نده. :'(
  • شفق تیرزاد (*_*)
  • زهرای عزیزم... راضی شدی الان؟
    قربونت برم... منم ذوق می کنم از دیدن کامنت هات. عاشقتم ❤ ولی دیگه قسم نده. مطمئنم دیگه الان فهمیدی کی هستم... ولی به کسی نگو لطفا.

    مدیرشون امروز رفت. دعا کن و حمایت... مصرانه... هر روز... روزی چندین مرتبه.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی