کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

کاش زندگی عین یه نوار کاست بود...

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۰ ب.ظ


گفتم:

میدونی؟

کاش زندگی عین یه نوار کاست بود...

گفت:

نوار کاست؟

چطور مگه؟

گفتم:

چون اگه هر جاشو دوس داشتی،

میشد با یه خودکار برش گردونی عقب...

گفت:

آخه مشکل اونجاست

اگه این کاستو برگردونیش عقب،

فقط قسمتای قشنگش نمیاد که،

همه چیش برمیگرده عقب

دوباره باید بشینی ببینی برای لبخندی که الان میزنی،

قبلش چقد گریه کردی...


| بابک زمانی |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۳۱
  • ۳۷۸۵ نمایش
  • پروازِ خیال ...

بابک زمانی

نظرات (۳)

  • سراسر گنگ
  • سلام
    نه دیگه مشکلی پیش نمیومد مشکلات رو دور تند رد میشدن
    پاسخ:
    سلام
    اینطوری بهش فکر نکرده بودم :)
  • محسن نجفی
  • سلام
    کاش زندگی مثل مروگر و ... هیستوری داشت ، این طوری اون قسمت های خوبش رو می تونستی بارها و بارها ببینی
    پاسخ:
    کاش :(
    اصلا این زندگی خیلی چیزا کم داره...
  • سراسر گنگ
  • در مثال مناقشه کردم  البته من باب شوخی
    پاسخ:
    :))
    به هر حال ممنونم که اینجا رو خوندین.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی