کافه شعر

******
اگر شعری آرامتان کرد
دعایی به حال شاعر بد حالش کنید
ثواب دارد...

" دنیا به شاعرها بدهکاره "

******
برای دیدن عکس در سایز واقعی
بر روی آن کلیک کنید.
امیدوارم از پست ها لذت ببرید :))

بایگانی
محبوب ترین مطالب

او را چگونه دوست داری؟

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹ ق.ظ


- به من بگو ببینم او را چگونه دوست داری؟

+نلی، این چه سوال احمقانه ایست؟ همان طوری که دیگران همدیگر را دوست دارند .

-نه، این جواب قانع کننده ای نبود. جواب حسابی بده‌.

+من زمین زیر پاهای او و هوایی که استنشاق می‌کند دوست دارم.

هر چیز را که دست می‌زند و هر سخنی را که بر زبان می‌آورد دوست دارم.

نگاه‌هایش را، تمام حرکاتش را و خودش را هر طور که هست و همان طور که هست تمام و کمال دوست دارم.

حالا این دلیل کافی است یا نه؟


| بلندیهای بادگیر / امیلی برونته |

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۵/۰۸
  • ۵۳۰ نمایش
  • پروازِ خیال ...

نظرات (۳)

خیلی خوب بود :)))
پاسخ:
ممنون که اینجا رو میخونید :)
  • فاطمه باغملکی
  • عالیی
    پاسخ:
    ممنونم :))
  • زهرا اردیبهشتی
  • ای جاااان :)
    بح بح !!

    +عه این که فاطمخ باغملکی خودمونه !!!!
    ایشونم از بچه های دیدگاهه !!!
    خوشحالم که اینجایی فاطمه جان !
    کاش شفق هم برگرده ....
    پاسخ:
    ^_^

    آره یه سر به وبشون زدم :)
    باعث افتخاره حضورش
    منتظر شفقیم... :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی